(NT 650V 1999) mivel sokszor nyitogatom, a bal oldali kesztyűtartó fedelet.... főleg melegebb időben (100km/h felett) kinyílik...erre nincs valakinek ötlete?... valami szorítókaron agyalok, vagy nem is tudom...

Atesz44 írta:Sziasztok!
(NT 650V 1999) mivel sokszor nyitogatom, a bal oldali kesztyűtartó fedelet.... főleg melegebb időben (100km/h felett) kinyílik...erre nincs valakinek ötlete?... valami szorítókaron agyalok, vagy nem is tudom...
AndyA írta:Atesz44 írta:Sziasztok!
(NT 650V 1999) mivel sokszor nyitogatom, a bal oldali kesztyűtartó fedelet.... főleg melegebb időben (100km/h felett) kinyílik...erre nincs valakinek ötlete?... valami szorítókaron agyalok, vagy nem is tudom...
Tekersz 1-2 réteg szigszalagot arra a tüskére, ami rögzíti.
AndyA
Cápika írta:Sziasztok! Itt is közzétenném a tapasztalatomat. Mint írtam, tavaly nagy oldaldoboz zár javításában voltam. Most megint találkoztam a hibával. Posztós Csaba Deauville társunk motorján (700) leltem meg. Ugyanaz a hiba, a zár beragadt, nem lehetett nyitni, zárni. A hiba az elkoszolódásban rejlik. A doboz motorfelöli oldala finom homokkal borítva, ami feljut a zárszerkezetig. A gyári zsírban elkeveredik, és először nehéz nyitás a jel, majd a rugók képtelenek visszahúzni a nyelveket. A gyógymód a zárszerkezet takarítása, erre féktisztítót találtam alkalmasnak, utána kenőanyag befuvasa. Fél, esetleg nagyobb siker érthető el, ha csak álló helyzetben, nem leszerelt állapotban végezzük a takarítást. A legjobb persze a szétszerelés lenne, de az nem egyszerű művelet. A zár konkrét kiszerelését nem javaslom, mert nekem törtek, mállottak szét a műanyagok. Ez elég rossz konstrukció, a femcsavar és műanyag együttes használata.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég