Kuplung

Re: Kuplung

HozzászólásSzerző: Cápika » 2018.02.21. 23:26

Pumukli írta:
Cápika írta:Szia Pistám!
Agitálj nyugodtan tovább, a Deauville marad még vagy 2 évig :lol:
De igen, nézegetek más motor után. Nem a kuplung miatt leginkább, hanem a futómű gyengesége, állíthatatlansága miatt. Valamint olyat keresek, aminek nagyobb a terhelhetősége, mert ez hozta ki a futómű határait. ;)
És legyen mozgatható plexi, ha lehet, az meg elektromos legyen. Persze, legyen jó a kuplungja is! ;)
De hozzáteszem, nem csak a Deauvillével vagyok ilyen kritikus. Ha más típusú motorom lenne, ilyen kuplunggal, azt is rosszallanám!
A BMW-ről csak annyit, inkább eladtad, mielőtt kipróbálhattam volna :lol:

Bandi! Én is találtam neked motort!
https://www.youtube.com/watch?v=TvU2TE_M7Es
https://www.youtube.com/watch?v=SGgZYmIo4eA
https://www.facebook.com/groups/adventu ... 708820292/

Pumikám!
Hát te is a szívemet fájdítod??
Ráadásul ez olyan drága ,de olyan.... :shock: :shock: :shock:
Honda Nt700 arany metál(bronz?)
Avatar
Cápika
 
Hozzászólások: 470
Csatlakozott: 2014.12.30. 12:37
Tartózkodási hely: Oroszlány

Re: Kuplung

HozzászólásSzerző: AndyA » 2018.03.12. 11:42

Cápika írta:
Pumukli írta:
Cápika írta:Szia Pistám!
Agitálj nyugodtan tovább, a Deauville marad még vagy 2 évig :lol:
De igen, nézegetek más motor után. Nem a kuplung miatt leginkább, hanem a futómű gyengesége, állíthatatlansága miatt. Valamint olyat keresek, aminek nagyobb a terhelhetősége, mert ez hozta ki a futómű határait. ;)
És legyen mozgatható plexi, ha lehet, az meg elektromos legyen. Persze, legyen jó a kuplungja is! ;)
De hozzáteszem, nem csak a Deauvillével vagyok ilyen kritikus. Ha más típusú motorom lenne, ilyen kuplunggal, azt is rosszallanám!
A BMW-ről csak annyit, inkább eladtad, mielőtt kipróbálhattam volna :lol:

Bandi! Én is találtam neked motort!
https://www.youtube.com/watch?v=TvU2TE_M7Es
https://www.youtube.com/watch?v=SGgZYmIo4eA
https://www.facebook.com/groups/adventu ... 708820292/

Pumikám!
Hát te is a szívemet fájdítod??
Ráadásul ez olyan drága ,de olyan.... :shock: :shock: :shock:


A szívednek vagy a pénztárcádnak...? :D

AndyA
AndyA
 
Hozzászólások: 708
Csatlakozott: 2009.12.11. 21:57

Re: Kuplung

HozzászólásSzerző: Abbe » 2018.07.23. 21:31

Cápika írta:Szia Pistám!
Agitálj nyugodtan tovább, a Deauville marad még vagy 2 évig :lol:
De igen, nézegetek más motor után. Nem a kuplung miatt leginkább, hanem a futómű gyengesége, állíthatatlansága miatt. Valamint olyat keresek, aminek nagyobb a terhelhetősége, mert ez hozta ki a futómű határait. ;)
És legyen mozgatható plexi, ha lehet, az meg elektromos legyen. Persze, legyen jó a kuplungja is! ;)
De hozzáteszem, nem csak a Deauvillével vagyok ilyen kritikus. Ha más típusú motorom lenne, ilyen kuplunggal, azt is rosszallanám!
A BMW-ről csak annyit, inkább eladtad, mielőtt kipróbálhattam volna :lol:

Szeva Cápi!
Mit értesz a futómű gyengesége alatt? Megjártuk Erdélyt (Transalpina, Transfogaras), Montenegrót,Albániát, Szerbiát, Ausztriát és Szlovéniát utassal, széles dobozzal, plusz egy zsákkal a topcase-n, semmi jelét nem tapasztaltam annak, hogy a futómű ne bírta volna az extrém terhelést. Nagy motorok közt mentünk és soha nem ránk kellett várni, sőt! Mi vártunk rájuk! :D
Abbe
 
Hozzászólások: 77
Csatlakozott: 2015.11.14. 18:35

Re: Kuplung

HozzászólásSzerző: Abbe » 2018.07.23. 21:41

Abbe írta:
Cápika írta:Szia Pistám!
Agitálj nyugodtan tovább, a Deauville marad még vagy 2 évig :lol:
De igen, nézegetek más motor után. Nem a kuplung miatt leginkább, hanem a futómű gyengesége, állíthatatlansága miatt. Valamint olyat keresek, aminek nagyobb a terhelhetősége, mert ez hozta ki a futómű határait. ;)
És legyen mozgatható plexi, ha lehet, az meg elektromos legyen. Persze, legyen jó a kuplungja is! ;)
De hozzáteszem, nem csak a Deauvillével vagyok ilyen kritikus. Ha más típusú motorom lenne, ilyen kuplunggal, azt is rosszallanám!
A BMW-ről csak annyit, inkább eladtad, mielőtt kipróbálhattam volna :lol:

Szeva Cápi!
Mit értesz a futómű gyengesége alatt? Megjártuk Erdélyt (Transalpina, Transfogaras), Montenegrót,Albániát, Szerbiát, Ausztriát és Szlovéniát utassal, széles dobozzal, plusz egy zsákkal a topcase-n, semmi jelét nem tapasztaltam annak, hogy a futómű ne bírta volna az extrém terhelést. Nagy motorok közt mentünk és soha nem ránk kellett várni, sőt! Mi vártunk rájuk! :D


Tavaly az Aegon Motorun-on egy BMW-s csávó kitett a csapatából, mondván a Deauville-lal utassal nem lehet teljesíteni a kanyargós utakon. Akkor eltévedtünk és csak 19-ik helyen végeztünk, idén viszont sokkal nehezebb útvonalon lettünk harmadikok egy Varadero-s sráccal úgy, hogy én voltam elől. A BMW-s csapata csak hatodik lett. Ennyi asszem pont elég a gyenge futóműhöz :D
Abbe
 
Hozzászólások: 77
Csatlakozott: 2015.11.14. 18:35

Re: Kuplung

HozzászólásSzerző: Abbe » 2018.07.23. 21:42

Abbe írta:
Abbe írta:
Cápika írta:Szia Pistám!
Agitálj nyugodtan tovább, a Deauville marad még vagy 2 évig :lol:
De igen, nézegetek más motor után. Nem a kuplung miatt leginkább, hanem a futómű gyengesége, állíthatatlansága miatt. Valamint olyat keresek, aminek nagyobb a terhelhetősége, mert ez hozta ki a futómű határait. ;)
És legyen mozgatható plexi, ha lehet, az meg elektromos legyen. Persze, legyen jó a kuplungja is! ;)
De hozzáteszem, nem csak a Deauvillével vagyok ilyen kritikus. Ha más típusú motorom lenne, ilyen kuplunggal, azt is rosszallanám!
A BMW-ről csak annyit, inkább eladtad, mielőtt kipróbálhattam volna :lol:

Szeva Cápi!
Mit értesz a futómű gyengesége alatt? Megjártuk Erdélyt (Transalpina, Transfogaras), Montenegrót,Albániát, Szerbiát, Ausztriát és Szlovéniát utassal, széles dobozzal, plusz egy zsákkal a topcase-n, semmi jelét nem tapasztaltam annak, hogy a futómű ne bírta volna az extrém terhelést. Nagy motorok közt mentünk és soha nem ránk kellett várni, sőt! Mi vártunk rájuk! :D


Tavaly az Aegon Motorun-on egy BMW-s csávó kitett a csapatából, mondván a Deauville-lal utassal nem lehet teljesíteni a kanyargós utakon. Akkor eltévedtünk és csak 19-ik helyen végeztünk, idén viszont sokkal nehezebb útvonalon lettünk harmadikok egy Varadero-s sráccal úgy, hogy én voltam elől. A BMW-s csapata csak hatodik lett. Ennyi asszem pont elég a gyenge futóműhöz :D


Ja, utassal, ezt elfelejtettem. :D
Abbe
 
Hozzászólások: 77
Csatlakozott: 2015.11.14. 18:35

Re: Kuplung

HozzászólásSzerző: Cápika » 2018.07.24. 14:15

Abbe írta:
Cápika írta:Szia Pistám!
Agitálj nyugodtan tovább, a Deauville marad még vagy 2 évig :lol:
De igen, nézegetek más motor után. Nem a kuplung miatt leginkább, hanem a futómű gyengesége, állíthatatlansága miatt. Valamint olyat keresek, aminek nagyobb a terhelhetősége, mert ez hozta ki a futómű határait. ;)
És legyen mozgatható plexi, ha lehet, az meg elektromos legyen. Persze, legyen jó a kuplungja is! ;)
De hozzáteszem, nem csak a Deauvillével vagyok ilyen kritikus. Ha más típusú motorom lenne, ilyen kuplunggal, azt is rosszallanám!
A BMW-ről csak annyit, inkább eladtad, mielőtt kipróbálhattam volna :lol:

Szeva Cápi!
Mit értesz a futómű gyengesége alatt? Megjártuk Erdélyt (Transalpina, Transfogaras), Montenegrót,Albániát, Szerbiát, Ausztriát és Szlovéniát utassal, széles dobozzal, plusz egy zsákkal a topcase-n, semmi jelét nem tapasztaltam annak, hogy a futómű ne bírta volna az extrém terhelést. Nagy motorok közt mentünk és soha nem ránk kellett várni, sőt! Mi vártunk rájuk! :D

Szia Zoli!
Először is arra gondolok, hogy majd Tomred átrakja a beszélgetést a Csevegésbe, mert a kuplung témától már jól elmentünk! :D :D
Másodszor, vasárnap Ti motoroztatok kettesben, (2 motorral) Gánt felé??, mert akkor egy Renault Scenicből integettem Nektek! :D :D
Most pedig a valódi válasz. Azt értem a futómű gyengeség alatt, hogy nekem teljes terhelésen túl puha a csillapítás.Ez úgy érezhető, hogy pirosnál megállva, egy erősebb fékezésnél az eleje túl könnyedén benyomódik, és sokkal könnyebben behintáztatható, mint amikor egyedül próbálom én ugyanezt álló helyzetben megtenni. Az, hogy ez mit jelent menet közben nem tudom és nem érzem , mert biztos , hogy sokkal a határok alatt motorozom.Ami viszont a hátsó futóművet illeti, ott már volt kellemetlenebb. Mint már korábban írtam, ott az alábbi történt. Hegyről lefelé (Ausztria), egy szép ívű visszafordító, egy úthiba keresztben. Átmenve rajta, a motor megdöntve, a második visszarugózás még mindig olyan mély, hogy a középállvány vége leér egy pillanatra. Ez nem először fordult elő velem, mert már Tatabánya -Tarján között jártam így ,de ott az előfeszítés nem volt beállítva 2 személyre. De itt igen, fullra feltekertem. Ennél többet nem tudok állítani rajta. Ezért mondtam, hogy gyenge a futómű.Valószínűleg a 197 kg terhelés, ami a megengedett, azt tudja, és mi kb ott voltunk a csomagokkal együtt.
Persze, lehet, hogy nem a futómű hibája, csak éppen már a rugók kezdenek fáradni.
És a legfontosabb, valamire rá kell fogni, hogy majd miért szeretnék másik motort :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Honda Nt700 arany metál(bronz?)
Avatar
Cápika
 
Hozzászólások: 470
Csatlakozott: 2014.12.30. 12:37
Tartózkodási hely: Oroszlány

Re: Kuplung

HozzászólásSzerző: Edermester01 » 2018.11.08. 11:11

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy a kuplung bovden cserét el lehet-e végezni itthon komolyabb megbontás nélkül? Sajnos elszakadt menet közben.

Köszönöm.
2003-as NT650V. A Kékség.
Avatar
Edermester01
 
Hozzászólások: 175
Csatlakozott: 2016.04.29. 18:01

Re: Kuplung

HozzászólásSzerző: Horváth István » 2018.11.08. 16:48

Köss egy madzagot a bowden végére , és úgy húzad ki , majd annál fogva vissza ! Akkor ott lessz elvezetve ahol kell . Emlékeim szerint , ki lehet akasztani meg vissza az alsó végét , idom bontás nélkül is , bár kicsit ügyeskedni kell...
Most épp egy K16-os...
Avatar
Horváth István
 
Hozzászólások: 674
Csatlakozott: 2013.04.25. 18:12
Tartózkodási hely: Tát

Re: Kuplung

HozzászólásSzerző: TomRed » 2018.11.09. 19:04

Ugyan csak Tansalpon csináltam a kuplung bovden cserét párszor, de kb. ugyanaz. Én egyszerűen jó erős ragasztószalaggal vagy power tape-pel rákötöttem alul a régi bovdenre az újat és felfelé kihúztam. Könnyebb úgy, hogy valaki alulról igazgatja. Utána először alul kell a helyére kerülnie, mert fent könnyebb beakasztani a karnál. Aztán először alul durvább állítás, majd fent finom beállítás.

Egy apró érdekesség volt: az utángyártott bovden alján 13-as kulcshoz való csavarok voltak, ami nem praktikus, mivel 12-es kulcs van a gyári szerszámok között. Ezért azt a két anyacsavart célszerű áttenni a régi bovdenről.

Aztán autósboltban lehet kapni bovden belsőt és szerelhető szemeket a régi bovdenhez, ami jó lesz tartaléknak. Nálam a kormány magasító okoz gondot, mert fent némileg megtörik a bovden, nem elég hosszú.
Minek siessek, ha tudok gyorsan haladni.
NT650V, 2005.05 havi, újonnan vettem, 10.000 km/év
Avatar
TomRed
 
Hozzászólások: 716
Csatlakozott: 2009.11.05. 21:39
Tartózkodási hely: Nagykovácsi

Re: Kuplung

HozzászólásSzerző: Edermester01 » 2018.11.10. 11:59

Köszönöm, teszek egy próbát.
2003-as NT650V. A Kékség.
Avatar
Edermester01
 
Hozzászólások: 175
Csatlakozott: 2016.04.29. 18:01

ElőzőKövetkező

Vissza: Hibák és javításuk

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég