Tesztek, menetpróbák, bemutatók

Napi csevely és egyveleg.

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: ColargoTJ » 2015.03.15. 13:38

Köszönöm mind két beszámolót! A részletest és a tömör lényegre törőt is! :D
"A motorja , és a futóműve nagyon jó ! Az összes többi szempontból , inkább a Devill" ;)
Mielőtt megvettem a Deauville-t nagyon nézegettem az rt-ket. De riasztott a bizonytalan előélet, a neten olvasható szöghajtás cserék és nem utolsó sorban persze a magas ár. Megvettem inkább a Deauville-t, de őszintén megmondom azóta is nézegetem a hirdetéseket, mert nekem nagyon tetszenek az rt-k 0 850-estől az 1200-asig.
Most viszont jókedvem lett a két vélemény után, hogy mégis csak jól választottam. 8-)
ColargoTJ
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2014.08.11. 10:05

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Horváth István » 2015.03.15. 14:06

ColargoTJ írta:Köszönöm mind két beszámolót! A részletest és a tömör lényegre törőt is! :D
"A motorja , és a futóműve nagyon jó ! Az összes többi szempontból , inkább a Devill" ;)
Mielőtt megvettem a Deauville-t nagyon nézegettem az rt-ket. De riasztott a bizonytalan előélet, a neten olvasható szöghajtás cserék és nem utolsó sorban persze a magas ár. Megvettem inkább a Deauville-t, de őszintén megmondom azóta is nézegetem a hirdetéseket, mert nekem nagyon tetszenek az rt-k 0 850-estől az 1200-asig.
Most viszont jókedvem lett a két vélemény után, hogy mégis csak jól választottam. 8-)


Mielött a második Devillt megvettem , én is nézegettem sok fajtát . A boxer BMW-k nekem is tetszenek , és a ( fehér ) árából simán tudtam volna venni olyat is (használltat... ) de azok nekem nagyok , és feleslegesen sokat fogyasztanak . Az újak persze lehet hogy nem , de azokra már nem tellett... A VFR-X ből lehetne jó motort csimállni , de ahhoz még egy fél miliót rá kéne költeni ! És akkor is csak egy láncos motor lenne :(
Most épp egy K16-os...
Avatar
Horváth István
 
Hozzászólások: 676
Csatlakozott: 2013.04.25. 18:12
Tartózkodási hely: Tát

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: ticy14 » 2015.03.15. 18:03

Horváth István írta:
ColargoTJ írta:Köszönöm mind két beszámolót! A részletest és a tömör lényegre törőt is! :D
"A motorja , és a futóműve nagyon jó ! Az összes többi szempontból , inkább a Devill" ;)
Mielőtt megvettem a Deauville-t nagyon nézegettem az rt-ket. De riasztott a bizonytalan előélet, a neten olvasható szöghajtás cserék és nem utolsó sorban persze a magas ár. Megvettem inkább a Deauville-t, de őszintén megmondom azóta is nézegetem a hirdetéseket, mert nekem nagyon tetszenek az rt-k 0 850-estől az 1200-asig.
Most viszont jókedvem lett a két vélemény után, hogy mégis csak jól választottam. 8-)


Mielött a második Devillt megvettem , én is nézegettem sok fajtát . A boxer BMW-k nekem is tetszenek , és a ( fehér ) árából simán tudtam volna venni olyat is (használltat... ) de azok nekem nagyok , és feleslegesen sokat fogyasztanak . Az újak persze lehet hogy nem , de azokra már nem tellett... A VFR-X ből lehetne jó motort csimállni , de ahhoz még egy fél miliót rá kéne költeni ! És akkor is csak egy láncos motor lenne :(


Feleslegesen sokat? :D Szlovén túrán az 1100RT 2 utas+csomagok 4,5 liter, a K1200LT 1utas+csomagok 4,2 liter. Ezek számolt adatok, a DV-vel sem tudtam 4,2 alá menni... Szerintem motor fogyasztásnak nem sok
ticy14
 
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2013.04.07. 08:41
Tartózkodási hely: Győr

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Gerzson » 2015.03.15. 18:05

Ckerti írta:Igértem, hogy leírom az élményeimet a BMW R1200RT-ról, ha lesznek :D
....
No, ez nem lesz így még egy jó darabig és ennek csak részben oka a magas vételár.
...
A tesztút után a Deauville-re visszaülve kevésbé éreztem behajlítva a lábam, mint az RT-n és kényelmesebb érzés is volt, igaz azt nem tudom, hogy az RT mekkora ülésmagassággal volt szerelve, ha jók az infóim, lehet alacsony-normál-magas pozíciót is kérni, vagy beállítani.
Ez a konkrét példány nekem túl alacsony üléssel volt.
...
A menü nem tetszett, ... nézni kell hozzá a műszerfalat, ...
...
A tükrök meglepően jók, annak ellenére, hogy a fejidomban fix helyük van, nem rúdra vannak téve. Azt hittem majd a könyökömet kell bennük néznem, de nem, jól beállíthatók és elég nagyok is.
A motor döbbenetesen jó, de azt már a GS-ből ismerem. Itt is erős, nyomatékos, szép a hangja és a komputer szerint a 340 km-t futott motor 3,4 átlaggal járt eddig, pedig tesztmotor.
A dobozok hatalmasak, talán túl szélesek is, ...
Ami nem kell, az a fedélzeti rádió, h...
Ennyit röviden, lehet vitatkozni :mrgreen:

Ja, a Deauville-re visszaülve jó volt "hazaérkezni", lehet, hogy nekem még sok és drága lenne egy ilyen BMW...


Nos akkor az én meglátásaim -:) (ha akarjátok, lehet kötözködésnek venni, de nem annak számon -:))))

Rögtön az elején megkérdezem, mert végül nem derül ki, miért nem lesz a te mocid az RT, mi az, ami a vételár mellett eltántorít, mert lényegében végig dicséred a mocit, az ülés kérdésre pedig magad is adtál egy választ.
Az RT ülésének magassága 3 fokozatban állítható (legalábbis az enyém igen).
Az egérmozi nemhogy motorra, de még autóba sem való - szerintem... Én még akár tiltanám is.
A tükrök az enyémen éppen 25%-al jobban, mint a 650Dv-n volt; pont a karom szélét látom benne, ráadásul elvezeti a menetszelet és az esővizet a markolatokról. Anno a DV esetében gondolkodtam a tükör szélesítésén, mert engem is zavart a saját könyököm képe -:)
A dobozok valóban nagyok, noch dazu, ha fent vannak az oldaldobozok (annak ellenére, hogy amyennyire lehet, de vannak húzva a motorba), azok a legszélesebb pontja a motornak, így erre valóban figyelni kell.
Rádió dolgában egyetértek - nekem is ki van szerelve, így van egy hatalmas kesztyűtartóm - szerintem van vagy 3 literes...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Gerzson 2015.03.15. 18:14-kor.
"Úton lenni a boldogság,..."
Avatar
Gerzson
 
Hozzászólások: 683
Csatlakozott: 2009.11.08. 17:49
Tartózkodási hely: Budapest - Dél-pest

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Gerzson » 2015.03.15. 18:07

Horváth István írta:...A boxer BMW-k nekem is tetszenek ,..... , és feleslegesen sokat fogyasztanak . Az újak persze lehet hogy nem , de azokra már nem tellett... ...:(


Nekem az 1150RT annyit eszik, amennyit anno a 650 DV kért.
Az 1200 blokk pedig kevésbé szomjas, mint az 1150-es - amennyire tudom.
"Úton lenni a boldogság,..."
Avatar
Gerzson
 
Hozzászólások: 683
Csatlakozott: 2009.11.08. 17:49
Tartózkodási hely: Budapest - Dél-pest

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: ColargoTJ » 2015.03.15. 19:04

Én valahol azt olvastam, hogy az új vizes blokkos meg talán még kevesebbet.
ColargoTJ
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2014.08.11. 10:05

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Ckerti » 2015.03.15. 19:05

Gerzson írta:
Ckerti írta:Igértem, hogy leírom az élményeimet a BMW R1200RT-ról, ha lesznek :D
....
No, ez nem lesz így még egy jó darabig és ennek csak részben oka a magas vételár.
...
A tesztút után a Deauville-re visszaülve kevésbé éreztem behajlítva a lábam, mint az RT-n és kényelmesebb érzés is volt, igaz azt nem tudom, hogy az RT mekkora ülésmagassággal volt szerelve, ha jók az infóim, lehet alacsony-normál-magas pozíciót is kérni, vagy beállítani.
Ez a konkrét példány nekem túl alacsony üléssel volt.
...
A menü nem tetszett, ... nézni kell hozzá a műszerfalat, ...
...
A tükrök meglepően jók, annak ellenére, hogy a fejidomban fix helyük van, nem rúdra vannak téve. Azt hittem majd a könyökömet kell bennük néznem, de nem, jól beállíthatók és elég nagyok is.
A motor döbbenetesen jó, de azt már a GS-ből ismerem. Itt is erős, nyomatékos, szép a hangja és a komputer szerint a 340 km-t futott motor 3,4 átlaggal járt eddig, pedig tesztmotor.
A dobozok hatalmasak, talán túl szélesek is, ...
Ami nem kell, az a fedélzeti rádió, h...
Ennyit röviden, lehet vitatkozni :mrgreen:

Ja, a Deauville-re visszaülve jó volt "hazaérkezni", lehet, hogy nekem még sok és drága lenne egy ilyen BMW...


Nos akkor az én meglátásaim -:) (ha akarjátok, lehet kötözködésnek venni, de nem annak számon -:))))

Rögtön az elején megkérdezem, mert végül nem derül ki, miért nem lesz a te mocid az RT, mi az, ami a vételár mellett eltántorít, mert lényegében végig dicséred a mocit, az ülés kérdésre pedig magad is adtál egy választ.
Az RT ülésének magassága 3 fokozatban állítható (legalábbis az enyém igen).
Az egérmozi nemhogy motorra, de még autóba sem való - szerintem... Én még akár tiltanám is.
A tükrök az enyémen éppen 25%-al jobban, mint a 650Dv-n volt; pont a karom szélét látom benne, ráadásul elvezeti a menetszelet és az esővizet a markolatokról. Anno a DV esetében gondolkodtam a tükör szélesítésén, mert engem is zavart a saját könyököm képe -:)
A dobozok valóban nagyok, noch dazu, ha fent vannak az oldaldobozok (annak ellenére, hogy amyennyire lehet, de vannak húzva a motorba), azok a legszélesebb pontja a motornak, így erre valóban figyelni kell.
Rádió dolgában egyetértek - nekem is ki van szerelve, így van egy hatalmas kesztyűtartóm - szerintem van vagy 3 literes...

Gondoltam, hogy elsikkad a lényeg :-)
Elsősorban persze az ár az ok. Ha lenne rá pénzem, akkor megvenném, hogy "együtt lakva" alaposan kiismerjem.
Most azt gondolom, hogy eladósodni nem akarok miatta.
Ennek mondjuk oka az is, hogy nem tudnám kihasználni azt, amiben jobb, mint a Deauville, a nagy távolságok kényelmesebb, komfortosabb leküzdésében.
Nem megyek annyit amennyinél ez számítana, országon belül ill. max. 700 km-es körökön a Deauville teljesen megfelel, de ahogy hallom még ezek többszörösén is.
A nagy doboz csak nem tetszik, de elfogadom, hogy az van hozzá, szerencsére le is lehet szedni és akkor csinos a motor.
Az egérmozi viszont tetszik, csak ne kellene annyit vándorolni a menüben.
A rádiót akkor megbeszéltük ;)

Azt gondolom, hogy most még nem kell ekkora motor nekem, de ha lesz egy kicsivel több pénzem és sokkal több időm, akkor esélyes lehet.
Azért a GS Adventure is benne van a pakliban :lol:
2008-as Honda Deauville NT 700 VA 2012. június 21. és 2015. augusztus 28. között
Megtett kilométer 16.780
Első motor, első szerelem, de nem múlik csak a motor lett eladva :-)
Ckerti
 
Hozzászólások: 406
Csatlakozott: 2012.05.23. 22:30
Tartózkodási hely: GYŐR

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: ColargoTJ » 2015.03.15. 19:18

"A tükrök jobbak, mint a 650Dv-n volt"
A 700-as Deauville-n orvosolták ezt a hibát, hosszabb a tükrök szára, én nagyon megvagyok vele elégedve! Nem takar bele semmi! ;)
Valamint a 700-ason már az idom és a hozzá vásárolható szélterelő szintén elvezeti a menetszelet és az esővizet a markolatokról. 8-)
ColargoTJ
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2014.08.11. 10:05

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Gerzson » 2015.03.15. 19:27

ColargoTJ írta:"A tükrök jobbak, mint a 650Dv-n volt"
A 700-as Deauville-n orvosolták ezt a hibát, hosszabb a tükrök szára, én nagyon megvagyok vele elégedve! Nem takar bele semmi! ;)
Valamint a 700-ason már az idom és a hozzá vásárolható szélterelő szintén elvezeti a menetszelet és az esővizet a markolatokról. 8-)


A 650-eshez is volt kiegészítő szélterelő a fejidomhoz, de az nem annyira csinos, mint a 700-é. A BMW-re meg nem kell, mert gyárilag olyan :)
"Úton lenni a boldogság,..."
Avatar
Gerzson
 
Hozzászólások: 683
Csatlakozott: 2009.11.08. 17:49
Tartózkodási hely: Budapest - Dél-pest

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: ColargoTJ » 2015.03.15. 19:31

Szerintem a széles oldaldobozfedelekkel a két motor közel egyforma széles. 8-)
Nézzétek meg a Káli motor oldalán mikor egymás mellett van lefotózva hátulról a Dv és az Rt.

http://www.kali.hu/motor/deauville/
ColargoTJ
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2014.08.11. 10:05

ElőzőKövetkező

Vissza: Csevegés

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron