Tesztek, menetpróbák, bemutatók

Napi csevely és egyveleg.

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Ckerti » 2014.11.07. 21:18

Hondaman írta:
Hondaman írta:Üdv Mindenkinek!

Én egy "tesztet" szeretnék kérni. Új tagként motor nélkül vagyok egyelőre. 700-asban gondolkodom és az első gondom a motor elhelyezése. A házunkban egy aránylag szűk ajtón keresztül megközelíthető tárolóban voltak a korábbi motorjaim elhelyezve. A hely aránylag nagy, mert korábban ezzel nem volt probléma, de ekkora motor még nem volt benn, ráadásul fordítani is kell a bevitelhez. Ha nem férne be, és ez a vásárlás után derülne ki, eléggé gondban lennék, bár bizonyára megoldanám valahogy. Ezért keresem azt a közelemben lakó (Bp. IV. kerület) vállalkozó szellemű 700-as tulajdonost, aki eljönne és "bepróbálná" a motort a tárolóba és az oda bevezető helyre. Időpont megbeszélés szerint bármikor elképzelhető. Előre is köszönöm!
Hondaman


Jelentem megvan a motor és simán, lötyögve befér a tárolóba, úgy hogy most már magam "tesztelem".
Üdv!
Hondaman

A hangos tömeg fényképeket követel! :D
2008-as Honda Deauville NT 700 VA 2012. június 21. és 2015. augusztus 28. között
Megtett kilométer 16.780
Első motor, első szerelem, de nem múlik csak a motor lett eladva :-)
Ckerti
 
Hozzászólások: 406
Csatlakozott: 2012.05.23. 22:30
Tartózkodási hely: GYŐR

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Hondaman » 2014.11.08. 09:27

OK, itt van pár kép:

Kép
Kép
Kép

És itt a tárolóban:
Kép

Feltölteném valamilyen képgyűjteménybe ide a fórumba, de nem találtam megfelelő helyet. Van valahol "a tagok motorjai" vagy hasonló galéria?

Üdv!
Hondaman
Hondaman
 
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2014.10.17. 12:30
Tartózkodási hely: Budapest, IV. kerület

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: ColargoTJ » 2014.11.30. 16:19

Sziasztok!
Motorrevü decemberi számában, a használt motor bemutató cikk sorozatban most a Honda Deauville van terítéken! :D
Bankrablók és túrázók! címmel. :lol:
Csupa jókat írnak róla!
Számomra új, és egyben nagyon jó hír, hogy az egykori kedvencen a Páris-Dakar győztes Honda Africa Twin motorja egyenesági rokona az NT-nek. 8-)
ColargoTJ
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2014.08.11. 10:05

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Ckerti » 2014.12.01. 20:40

Hondaman írta:OK, itt van pár kép:

Kép
Kép
Kép

És itt a tárolóban:
Kép

Feltölteném valamilyen képgyűjteménybe ide a fórumba, de nem találtam megfelelő helyet. Van valahol "a tagok motorjai" vagy hasonló galéria?

Üdv!
Hondaman

Most néztem csak meg újra a fórumot.
Szép motor és tényleg jó szűk a helye.
Rajta ülve tolatsz be? Nem lehet könnyű dolog, bár sajnos most pár hónapig nem kell majd kiállni, itt a tél és a holtszezon. :(

A Motorrevű jár nekem is, olvasgatom redszeresen, kiélvezve minden oldalt, minden cikket.
Mostanában sűrűn ábrándozom az új Crosrunnerről, de arról még többet, hogy milyen lenne az a blokk és váltó a Deauville-ben, kardánnal...
800 ccm mindenre elég lenne, bár ahogy most állok motorozási tudással, még egy darabig ez a 700 is elég :D
2008-as Honda Deauville NT 700 VA 2012. június 21. és 2015. augusztus 28. között
Megtett kilométer 16.780
Első motor, első szerelem, de nem múlik csak a motor lett eladva :-)
Ckerti
 
Hozzászólások: 406
Csatlakozott: 2012.05.23. 22:30
Tartózkodási hely: GYŐR

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Hondaman » 2014.12.02. 10:34

Ckerti írta:
Hondaman írta:OK, itt van pár kép:

Kép
Kép
Kép

És itt a tárolóban:
Kép

Feltölteném valamilyen képgyűjteménybe ide a fórumba, de nem találtam megfelelő helyet. Van valahol "a tagok motorjai" vagy hasonló galéria?

Üdv!
Hondaman

Most néztem csak meg újra a fórumot.
Szép motor és tényleg jó szűk a helye.
Rajta ülve tolatsz be? Nem lehet könnyű dolog, bár sajnos most pár hónapig nem kell majd kiállni, itt a tél és a holtszezon. :(

A Motorrevű jár nekem is, olvasgatom redszeresen, kiélvezve minden oldalt, minden cikket.
Mostanában sűrűn ábrándozom az új Crosrunnerről, de arról még többet, hogy milyen lenne az a blokk és váltó a Deauville-ben, kardánnal...
800 ccm mindenre elég lenne, bár ahogy most állok motorozási tudással, még egy darabig ez a 700 is elég :D


A korábbi motorjaimmal szerzett tapasztalatok alapján úgy gondolom, hogy nem jobb, ha a motoron ülve hátrálok be. Azért, mert az ajtónak van egy 7-8 centi magas küszöbe és azon áttolva amikor átmegy rajta a hátsó kerék és megemelkedik a motor, már nem igazán ér le a lábam, ha rajta ülök. Kvázi nem tudok már erőt kifejteni a toláshoz. Ezért inkább kézzel tolom, aztán amikor már a hátsó kerék átment a küszöbön becsúszok a motor mellett a tárolóba és aztán már csak az első kereket kell átbillenteni a küszöbön. Egy kicsit nehézkes, de van már tapasztalatom korábbról.
Egyébként a 100 lovas V4-es a Crossrunnerből tényleg nem lenne rossz a DV-be. Netalán tervezed a motorcserét? :P ;)

Üdv!
Hondaman
Hondaman
 
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2014.10.17. 12:30
Tartózkodási hely: Budapest, IV. kerület

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Horváth István » 2014.12.02. 11:14

Én is nézegetem ezt a V4-es 800-ast , de mindíg arra jutok , hogy a Devilnél nincs ideálisabb . Ha annyi pénzem lenne , mellé persze szívesen.... A gond csak az , hogy ilyen "mellé" motorból , van vagy száz típus :)
Most épp egy K16-os...
Avatar
Horváth István
 
Hozzászólások: 676
Csatlakozott: 2013.04.25. 18:12
Tartózkodási hely: Tát

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Ckerti » 2014.12.02. 22:48

Horváth István írta:Én is nézegetem ezt a V4-es 800-ast , de mindíg arra jutok , hogy a Devilnél nincs ideálisabb . Ha annyi pénzem lenne , mellé persze szívesen.... A gond csak az , hogy ilyen "mellé" motorból , van vagy száz típus :)

Igen, 2. motort nehéz lenne választani, hiszen oly sok mindent lehetne.

Motorcserét (sem egyben, sem csak a blokkot) nem tervezek, a párom szerint még vagy 5 évig :lol:
Az előbbit nem nézné jó szemmel sem a családi költségvetés sem a jelenlegi mikropolitikai helyzetem (önkormányzati cégnél vagyok vezető), az utóbbihoz pedig nincsen donor motorom, motorblokkom és tehetségem, meg mérnök lévén tudom, hogy az nem úgy megy, hogy "gyerebucihammbekaplak" és lesz egy harmonikus, hibamnetes Crossrunner motoros Deauville-em egy hét garázsmunka után. :roll:

Azért egy ötletbörzén megsúghatná valaki a Honda-központnak ezt a tippet...
Mire kifejlesztik, letelik az új ciklus :ugeek:
2008-as Honda Deauville NT 700 VA 2012. június 21. és 2015. augusztus 28. között
Megtett kilométer 16.780
Első motor, első szerelem, de nem múlik csak a motor lett eladva :-)
Ckerti
 
Hozzászólások: 406
Csatlakozott: 2012.05.23. 22:30
Tartózkodási hely: GYŐR

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Cápika » 2015.03.03. 20:58

Hali!
Nyílt hétvége a komáromi Honda Komfront-nál!
http://komfront.honda.hu/
VFR 800 x Crossrunner bemutató+próba :P
Honda Nt700 arany metál(bronz?)
Avatar
Cápika
 
Hozzászólások: 472
Csatlakozott: 2014.12.30. 12:37
Tartózkodási hely: Oroszlány

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Ckerti » 2015.03.14. 23:17

Igértem, hogy leírom az élményeimet a BMW R1200RT-ról, ha lesznek :D
Most már vannak, de majdnem kár volt kipróbálni...
Annyira elképzeltem, hogy az lesz az új motorom, hogy már láttam is magamat ahogy büszkén felpattanok és elhajtok a naplementébe a fullos Bömössel.
No, ez nem lesz így még egy jó darabig és ennek csak részben oka a magas vételár.
Ma voltam a Leier Autó BMW motorkerékpár márkaszervizének megnyitóján és kipróbálhattam a nevezett RT-t egy hosszabb úton is (hála és köszönet az illetékeseknek).
Mielőtt elindultunk sokáig nézegethettem, de ezt már előtte is megtettem többször élőben, neten, újságban.
A forma mindenképpen érdekes, a lámpa és a fejidom különleges.
Nekem mondjuk tetszik, de megértem azokat akiknek nem, kicsit Alien benyomást kelt, különösen a hideg nappali menetfény, de az biztos, hogy jellegzetes és messziről látszik.
A kényelme volt az első ami nem volt annyira nagy flash, mint vártam.
A tesztút után a Deauville-re visszaülve kevésbé éreztem behajlítva a lábam, mint az RT-n és kényelmesebb érzés is volt, igaz azt nem tudom, hogy az RT mekkora ülésmagassággal volt szerelve, ha jók az infóim, lehet alacsony-normál-magas pozíciót is kérni, vagy beállítani.
Ez a konkrét példány nekem túl alacsony üléssel volt.
A kormány jó széles és szépen kézreáll minden, de már nem ragaszkodom a forgatható kormánykapcsológyűrűhöz, tényleg túl könnyű megpöckölni és az indexeléshez kicsit el kell miatta engedni a bal markolatot pedig kifejezetten nagy kezem és hosszú ujjaim vannak.
A menü nem tetszett, mindent mindig végig kell léptetni a MENÜ gombbal, pl. a Dynamic ESA átállítása a 7.-8. menüpont és nézni kell hozzá a műszerfalat, majd a gyűrűvel lehet a 3 alternatíva közül választani forgatással, fixálni pedig billentéssel, de utána abban a pontban marad a menü...
A műszerfal csodás, színes, jól látható, mindent kiír, élvezet nézegetni, a navinak első osztályú helye van.
A tükrök meglepően jók, annak ellenére, hogy a fejidomban fix helyük van, nem rúdra vannak téve. Azt hittem majd a könyökömet kell bennük néznem, de nem, jól beállíthatók és elég nagyok is.
A motor döbbenetesen jó, de azt már a GS-ből ismerem. Itt is erős, nyomatékos, szép a hangja és a komputer szerint a 340 km-t futott motor 3,4 átlaggal járt eddig, pedig tesztmotor.
A dobozok hatalmasak, talán túl szélesek is, a rendőr RT a keskeny hivatali dobozzal sokkal karcsúbb volt, jobban tetszett, de egye fene, megszoknám :-)
A Dynamic ESA-t próbálgattam, szerintem kicsi a különbség az egyes beállítások (SOFT, NORMAL és HARD) között, de van, az tény.
Az úthibákat rendesen kidolgozza mindegyik fokozat, talán a HRAD olyan, mint a Deauville alapból.
A rugókat egy személyre állítottam, van még egy fő plussz csomag ill. két fő plussz csomag opció is, azokat nem próbáltam, elfelejtettem :oops:
A motoros plexi nagy ötlet, most már tudom, hogy a sisakom hangos, akár lennt, akár fennt volt a plexi, nekem zúgott a szél, legfeljebb hol ért, hol meg nem a mellkasomon a hideg.
Ami nem kell, az a fedélzeti rádió, hacsak nem lehet a sisakra hangolni, mert menet közben nem hallod a hangszórót, városban, felnyitott sisaknál meg mindenki azt hallgatja amit Te. Ez nekem nem tetszett, spóroltam is 1.000 Eurót vele :lol:
Az ABS elég érzékeny, finoman pulzál is, de a láb- és a kézfék is pontosan, könnyen kezelhető, adagolható.
A váltó maga a mérnöki precizitás, nem kattan akkorát, mint a Honda, de a helyén van mindig és az üreset is kiadja egyből, ha kell.
A tesztúton egy aszfaltozott erdei összekötőn is mentünk, ahol az egyik megállásnál véletlenül lementem a saras padkára. Na, ezt nem kellett volna, mert így 2x majdnem eldobtam a vasat utána a kanyarokban, mert megcsúszott a saras oldalán a gumi.
Úgy viszont vehettem volna egy keveset futott, kicsit karcos RT-t és otthon is hamarabbb átment volna a projekt :roll:
Ha tudom, akkor még kipróbálom egy vezetéstechnikai pályán is, állítólag igen-igen jó és pillanatnyi benyomásaim a kezelhetőségről nekem is pozitivak voltak a parkolóban.

Összességében egy végtelenül jóindulatú, erős motor, nagy hellyel (bár az ülésmagasságot jól kell megválasztani), jó extrákkal (a kulcs nélküli indítást nem is mondtam, na az tutira kellene!), impozáns megjelenéssel, hatalmas előzési respekttel, de a konfigurátor szerinti 6,4 MFt-ot nem adnám érte, annyiért GS Adventure-t vennék, abba a váltóasszisztens is belefér ennyiért és a hosszabb rugóút miatt az ESA is hatásosabb.

Ennyit röviden, lehet vitatkozni :mrgreen:

Ja, a Deauville-re visszaülve jó volt "hazaérkezni", lehet, hogy nekem még sok és drága lenne egy ilyen BMW...
2008-as Honda Deauville NT 700 VA 2012. június 21. és 2015. augusztus 28. között
Megtett kilométer 16.780
Első motor, első szerelem, de nem múlik csak a motor lett eladva :-)
Ckerti
 
Hozzászólások: 406
Csatlakozott: 2012.05.23. 22:30
Tartózkodási hely: GYŐR

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Horváth István » 2015.03.15. 12:34

Cápika írta:Hali!
Nyílt hétvége a komáromi Honda Komfront-nál!
http://komfront.honda.hu/
VFR 800 x Crossrunner bemutató+próba :P


Voltam , próbáltam !
A motorja , és a futóműve nagyon jó ! Az összes többi szempontból , inkább a Devill....
Most épp egy K16-os...
Avatar
Horváth István
 
Hozzászólások: 676
Csatlakozott: 2013.04.25. 18:12
Tartózkodási hely: Tát

ElőzőKövetkező

Vissza: Csevegés

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég

cron