Tesztek, menetpróbák, bemutatók

Napi csevely és egyveleg.

Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Gerzson » 2011.12.03. 09:49

Nem találtam hasonló témájú topicot, így talán nem eretnekség, hogy nyitottm egyet.
Az apropó ismét egy Deauville-s cikk, most a totalbike-on. Íme: http://totalbike.hu/tesztek/2011/12/03/ ... ok_rendor/
Sajna nem túl jó, egy kicsit lenéző, annak ellenére, hogy megpróbálja álcázni és kénytelen bevallani az igazat: a DV egy nagyon jó motor!
"Úton lenni a boldogság,..."
Avatar
Gerzson
 
Hozzászólások: 683
Csatlakozott: 2009.11.08. 17:49
Tartózkodási hely: Budapest - Dél-pest

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: blaupunkt » 2011.12.04. 16:06

Macko korrektebb cikket írt ugyanarról a motorról UKC-581.
Nem tudom a totalbike-os embernek mi a motor, de nagyon nem túra az biztos. Vagy csak kellene neki 1 tréning motorvezetésből.
Ez teszt:
http://onroad.hu/teszt/teszt-honda-nt700v-deauville.html
Kép NT700VA '06, '10.04. óta, évi 10.000 km lett az átlag.
Avatar
blaupunkt
 
Hozzászólások: 375
Csatlakozott: 2010.04.23. 14:40
Tartózkodási hely: Budapest XV.ker

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: misu » 2011.12.04. 19:51

ezen ertekelesek tesztek vegigolvasasaq meg erositette
bennem hogy jol valasztottam akkor amikor
a mostani mocimat vettem
a megallapitasok zomevel egyet ertek
szerintem is jo valasztas ha az ar ertek aranyt nezzuk
üdv Misu !
NT 700 2008 óta évi 8000 km
jelenleg ETZ 250
gép kimélés miatt :-)
misu
 
Hozzászólások: 567
Csatlakozott: 2011.04.10. 23:03
Tartózkodási hely: Veszprém, Budapest

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Fuly » 2011.12.04. 22:52

Gerzson írta:Nem találtam hasonló témájú topicot, így talán nem eretnekség, hogy nyitottm egyet.
Az apropó ismét egy Deauville-s cikk, most a totalbike-on. Íme: http://totalbike.hu/tesztek/2011/12/03/ ... ok_rendor/
Sajna nem túl jó, egy kicsit lenéző, annak ellenére, hogy megpróbálja álcázni és kénytelen bevallani az igazat: a DV egy nagyon jó motor!

Kedvem lenne meghívni a totalbike-os kollegát az április tanpályára. Akkor mit szólna a géphez? ;)
NT700 2010.07 óta, évi 12-15ekm
Fuly
 
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2010.06.08. 22:14
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: misu » 2011.12.05. 17:37

Fuly !
mi tart vissza :D
üdv Misu !
NT 700 2008 óta évi 8000 km
jelenleg ETZ 250
gép kimélés miatt :-)
misu
 
Hozzászólások: 567
Csatlakozott: 2011.04.10. 23:03
Tartózkodási hely: Veszprém, Budapest

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Fuly » 2011.12.06. 12:46

misu írta:Fuly !
mi tart vissza :D

Az, hogy én nem tudok adni alá egy DV-t! :)
NT700 2010.07 óta, évi 12-15ekm
Fuly
 
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2010.06.08. 22:14
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: sALMA » 2012.03.29. 11:55

Hello!

Nem találtam jobb helyet. Ide írom.

A motor, amit vettem néhány hete (NT 650), a forgalmija szerint 25 kW-os teljesítményű, eredetileg német motor volt.

Hogyan tudom ellenőrizni, hogy csak a műszaki szerint az, vagy mégis valamilyen módon fojtva van?

Egyenlőre azt tudom leírni, hogy pl. 100 km-es tempót kb 4200-es fordulaton megy 5.-ben.

Tudna nekem valaki írni esetleg összehasonlító fordulatszámokat 3-és 4. sebességben, olyan valaki, aki tudja, hogy a motorja tudja a negyvenegynéhány kW-ot, mint a normális DV-eknél.

Üdv

Feri
sALMA
 

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Laci » 2012.03.29. 12:48

sALMA írta:Hello!

Nem találtam jobb helyet. Ide írom.

A motor, amit vettem néhány hete (NT 650), a forgalmija szerint 25 kW-os teljesítményű, eredetileg német motor volt.

Hogyan tudom ellenőrizni, hogy csak a műszaki szerint az, vagy mégis valamilyen módon fojtva van?

Egyenlőre azt tudom leírni, hogy pl. 100 km-es tempót kb 4200-es fordulaton megy 5.-ben.

Tudna nekem valaki írni esetleg összehasonlító fordulatszámokat 3-és 4. sebességben, olyan valaki, aki tudja, hogy a motorja tudja a negyvenegynéhány kW-ot, mint a normális DV-eknél.

Üdv


Hello!
Az enyémbe 41 kw van írva. Ő olasz származású! Bár a hétvégén a városon kívül autóval kell közlekednem , megpróbálom valahol egy csendes helyen megnézni a fordulatszám-sebesség értékeket városon belül.

Feri
Üdv: Laci ( Boczi ) NT 650
Laci
 
Hozzászólások: 125
Csatlakozott: 2011.10.25. 08:34
Tartózkodási hely: Budapest Köbánya

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Laci » 2012.03.29. 12:51

Laci írta:Hello!
Az enyémbe 41 kw van írva. Ő olasz származású! Bár a hétvégén a városon kívül autóval kell közlekednem , megpróbálom valahol egy csendes helyen megnézni a fordulatszám-sebesség értékeket városon belül.


Bocsi! Valamit nagyon összekutyultam! Ez az én válaszom
Üdv: Laci ( Boczi ) NT 650
Laci
 
Hozzászólások: 125
Csatlakozott: 2011.10.25. 08:34
Tartózkodási hely: Budapest Köbánya

Re: Tesztek, menetpróbák, bemutatók

HozzászólásSzerző: Gerzson » 2012.03.29. 14:35

Laci!

Az a fordulat sok. 120-nál kb. 4000-et kell forognia, és nagyjából 10 km/h-ként 500 fordulat/perc a különbség, tehát 100-nál kb. 3000 ford/perc az érték - ha jól emlékszem. Én itthon vettem újonnan, tehát tuti nincs fojtva, de majd TomRed, Urob, Karton és a többiek tudnak biztosat is mondani.
"Úton lenni a boldogság,..."
Avatar
Gerzson
 
Hozzászólások: 683
Csatlakozott: 2009.11.08. 17:49
Tartózkodási hely: Budapest - Dél-pest

Következő

Vissza: Csevegés

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron