Fórumtagok buktái

Napi csevely és egyveleg.

Re: Fórumtagok buktái

HozzászólásSzerző: end111 » 2014.12.28. 17:26

Mivel neked teljes védőfelszerelésed van,te már tudsz valamit! :D
end111
 
Hozzászólások: 49
Csatlakozott: 2009.12.06. 18:06
Tartózkodási hely: Budapest XII.

Re: Fórumtagok buktái

HozzászólásSzerző: Cápika » 2015.01.01. 21:59

Csatlakozom!
vezetéstechnika,motoros ruha ,felszerelés az első. a második az útviszonynak megfelelő vezetés,tempó ;)
De sajna a jég ellen ez kevés,ezek csak enyhítik a következményeket
Honda Nt700 arany metál(bronz?)
Avatar
Cápika
 
Hozzászólások: 475
Csatlakozott: 2014.12.30. 12:37
Tartózkodási hely: Oroszlány

Re: Fórumtagok buktái

HozzászólásSzerző: Hondaman » 2015.04.27. 18:57

Nos, én is tagja lettem annak a kicsi, de elit klubnak, aminek azok a "nagytudású" motoros kollégák a tagjai akik képesek álló helyzetben eldőlni a motorrral együtt. A dolog végtelen egyszerűséggel történt: Budára kellett mennem egy idegen helyre. A kis szűk utcás budai lakópark meredek kanyargós és keskeny útján haladva kerestem a megadott házszámot, de sehol se volt kiírva. Tanácstalanságomban megálltam, hogy tájékozódjak. Alföldi gyerek révén nem voltam arra felkészülve, hogy az úttest lejthet. Hát lejtett, nem is kicsit. És ráadásul hátra és menetirány szerint jobbra. Én egy kissé ferdén álltam meg és megpróbáltam letenni a lábam. Nos ez nem igazán sikerült, mivel a motor a lejtő irányába jobbra kezdett dőlni. Mire leért a jobb lábam, a motor már annyira eldőlt, hogy már képtelen voltam megtartani. Erővel azért sikerült tompítani a dőlés sebességét, és szépen lassan eldőltem jobbra. Szerencsére a lábam simán elfért, a motor nem dőlt rá. A protektoros kabát és nadrág megvédett a sérüléstől és semmi baja se lett. Kimásztam alóla, de felállítani a lejtőnek felfelé nem tudtam. Igaz, csak egyszer tudtam megpróbálni, mivel a pár méterre tőlem a mutatványt végignéző éppen ott dolgozó útjavító munkások rögtön a segítségemre siettek, segítettek. Ezúton is köszönöm nekik. Hárman már gond nélkül sikerült a művelet. A motornak a jobb oldali dobozfedél festése sérült, nem kicsit, a kipufogó burkolat nyomódott be egy picit és természetesen a bukócsővet takaró műanyag lett kuka. Nincs mentségem én bénáztam el a dolgot. Ügyelnem kellet volna az út domborzati viszonyaira. Kis mentség, hogy a házszámkeresés kötötte le a figyelmemet és a megállás kvázi reflexszerű volt. Tanulság: sokkal jobban kell figyelni még egy ilyen egyszerű, rutinszerű művelet során is. Természetesen a sérült motor a legnagyobb szívfájdalmam. A dobozfedél cseréje gyári újra kb. 75 rugó. Nos ez most a túraszezon előtt nem áll rendelkezésre. Bontásból talán beszerezhető, nem tudom. Festetni nem az igazi, mert én még nem találkoztam olyan festővel, aki eltalálja a gyári színt és a metálszemcsék ugyanolyan kinézetűek lesznek. Így most eléggé gondban vagyok, hogy hogyan tovább a dobozfedéllel. Nekem van egy kissé sérült festésű ezüstmetál jobb oldali dobozfedelem ami esetleg eladó és keresek egy sértetlent. Tippek?
Hondaman
 
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2014.10.17. 12:30
Tartózkodási hely: Budapest, IV. kerület

Re: Fórumtagok buktái

HozzászólásSzerző: Ckerti » 2015.04.27. 19:25

Válaszolok, de nem idézem be a szöveget, ha nem baj :)

Szerintem nyugodtan festesd le a fedelet, ha nem is lesz ugyanolyan, biztosan szebb, mint karcosan.
"B" verzió, ha direkt eltérő színnel festeted a dobozt, akkor nem lesz baj, hogy a metálszemcsék nem úgy vannak a festékben.
"C" verzióban az eltérő festés mondjuk egy paintbrush grafika is lehet, teszem azt egy Európa térkép, hogy mindig tudd, merre jársz 8-)

Én festettem már le a fekete motorom oldaldobozát, nem látom a különbséget, igaz sose néztem nagyítóval a gyári és az utólagos festés közti különbséget.
Sajnos megint kellene fényezni, mert tréningen is voltam azóta ami jól sikerült, mert még a motorfelállítást is gyakorolhattam a saját motorommal :oops:

A lényeg, hogy a lábadnak se lett semmi baja és a motor is nagyjából megúszta, tanulni meg sose szégyen.
2008-as Honda Deauville NT 700 VA 2012. június 21. és 2015. augusztus 28. között
Megtett kilométer 16.780
Első motor, első szerelem, de nem múlik csak a motor lett eladva :-)
Ckerti
 
Hozzászólások: 406
Csatlakozott: 2012.05.23. 22:30
Tartózkodási hely: GYŐR

Re: Fórumtagok buktái

HozzászólásSzerző: Pumukli » 2015.04.27. 20:17

Egyetértek az előttem szólóval, és együtt érzek veled. Megesik ez mással is. Többek között velem is megesett. 12 ezrem bánta, a teljes polírozással összesen.
Különbség meg nem látható. A lényeg, hogy neked nem lett bajod. Mert lehetett volna.....
Honda NT700 fekete, ami már átváltozott Mágikus Éjfekete nagy tesóra.
Pumukli
 
Hozzászólások: 297
Csatlakozott: 2014.04.01. 18:43
Tartózkodási hely: Dad

Re: Fórumtagok buktái

HozzászólásSzerző: Cápika » 2015.06.01. 13:01

Kedves Kollégák!
Megosztanám veletek eldőlésem történetét. Friss eset,tegnap történt.
Bakonycsernyére motoroztunk,szomorú apropó,egy fiatal motoros társunk halálos balesetet szenvedett,oda mentünk gyertyát gyújtani. :(
A baleset helyszínét nem tudtuk pontosan hol van,milyen út vezet oda, így motorról nem szállva le,közelítettük a helyet.+Én párommal voltam,tehát még nehezítve a dolgomat
Földútra érve sem álltunk meg,oda is bementünk a mocival. Azután a helyet megtalálva megálltunk,mondom nejemnek szállhat le.Itt volt a bibi,én sem voltam figyelmes,nem vettem figyelembe,hogy lejt a földút jobbra. Bal láb a földön,a motor súlyát tartva,le akartam tenni a jobb lábamat is,közben hozom a motort egyensúlyba,amikor rémültem tapasztalom,hogy a motor jobbra dől és még mindig nincs talaj a jobb lábam alatt.És szép lassan elborultunk ,mint egy "büdösbogár". Mindezt úgy,hogy a sisakbeszélőn folyamatosan kommunikálva. Hála istennek,semmi baj nem esett velünk,a szomorú hely ellenére csak nevetni tudtunk magunkon,mert alig bírtunk felkelni.a lábunk feljebb volt mint a fejünk :lol:
A tanulság,ami le van írva a kezelési könyvben, csak aszfaltozott út,a DV baromi nehéz,igaz voltunk elegen a felállításhoz. Nagyobb figyelem az útegyenetlenségre :D
Honda Nt700 arany metál(bronz?)
Avatar
Cápika
 
Hozzászólások: 475
Csatlakozott: 2014.12.30. 12:37
Tartózkodási hely: Oroszlány

Re: Fórumtagok buktái

HozzászólásSzerző: Horváth István » 2015.06.01. 17:36

Arra már én is rájöttem , hogy ez a motor nem szereti a főldutat ! Perec ugyan nem volt , de rettentő bizonytalanná vált az irányíthatósága....Persze az is lehet , hogy el kéne mennem tréningre ! ? :)
Most épp egy K16-os...
Avatar
Horváth István
 
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2013.04.25. 18:12
Tartózkodási hely: Tát

Re: Fórumtagok buktái

HozzászólásSzerző: dankasan » 2015.06.02. 07:56

Én voltam tréningen de a földútra nem lehet felkészíteni...mi is voltunk erdélyben motorozni, a bihar-hegységben amikor egyszer elkezdett "fogyni" az út. Egyre szűkebb volt és rosszabb, de a táj miatt csak tovább mentünk.A végén már a fiam segített egyenesben tartani a motort,tolva,utánam sétálva.Így mentünk kb.40-km.-t.Na akkor rájöttem,hogy nem erre való ez a gép. És eszembe jutott amit a kezelési könyvben olvastam,hogy "csakis műútra használja"! Mondtam akkor a többieknek ezt és azóta is emlegetik...
Ha romániában jártok és egyre csak romlik az út NE várjátok,hogy majd jó lesz,fordulni kell vissza és inkább kerülni!
Avatar
dankasan
 
Hozzászólások: 146
Csatlakozott: 2012.02.02. 19:30
Tartózkodási hely: Püspökladány

Re: Fórumtagok buktái

HozzászólásSzerző: tatter » 2015.06.02. 07:59

Horváth István írta:Arra már én is rájöttem , hogy ez a motor nem szereti a főldutat ! Perec ugyan nem volt , de rettentő bizonytalanná vált az irányíthatósága....Persze az is lehet , hogy el kéne mennem tréningre ! ? :)


Szia,

Ez nem tréning függő! Én többször használtam már homokos úton, mert kellett. Hát mit ne mondjak izzadságos. Ahol egy Transalp-al simán elmész ezzel ...., egyszerűen aszfaltra való.

Üdv.: Tatter
tatter
 
Hozzászólások: 30
Csatlakozott: 2010.09.01. 08:46
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely, Budapest XV.ker

Re: Fórumtagok buktái

HozzászólásSzerző: blaupunkt » 2015.06.02. 08:22

Mi lenne ha nem itt csevegnétek? Kisebb infarktus kerülget mikor ez a topik előkerül, nem jó érzés... nem élvezem
Kép NT700VA '06, '10.04. óta, évi 10.000 km lett az átlag.
Avatar
blaupunkt
 
Hozzászólások: 375
Csatlakozott: 2010.04.23. 14:40
Tartózkodási hely: Budapest XV.ker

Előző

Vissza: Csevegés

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég

cron