Vezetés technika

Napi csevely és egyveleg.

Re: Csevely

HozzászólásSzerző: Karton » 2010.08.27. 06:20

Egy cikk amelyik tetszett: elgondolkodtató
Üdv. Karton
Avatar
Karton
 
Hozzászólások: 297
Csatlakozott: 2009.11.05. 20:15
Tartózkodási hely: Pomáz

Re: Csevely

HozzászólásSzerző: Fuly » 2010.08.27. 06:53

Nagy nagy egyetértés mellett, hétköznapira lefordítva:
A követési és OLDAL távolságok tartása az alap. Így van valamennyi idő a kivédésre.
Továbbá MINDEN egyes élesebb helyzetben gondold át, hogy hibáztál-e, volt-e olyan veszélyhelyzet, amit nem Te hárítottál el, illetve legközelebb mit kell tenned, hogy ilyen helyzeteket elkerülj, megoldj.
NT700 2010.07 óta, évi 12-15ekm
Fuly
 
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2010.06.08. 22:14
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Csevely

HozzászólásSzerző: AndyA » 2010.08.30. 14:31

Fuly írta:Nagy nagy egyetértés mellett, hétköznapira lefordítva:
A követési és OLDAL távolságok tartása az alap. Így van valamennyi idő a kivédésre.
Továbbá MINDEN egyes élesebb helyzetben gondold át, hogy hibáztál-e, volt-e olyan veszélyhelyzet, amit nem Te hárítottál el, illetve legközelebb mit kell tenned, hogy ilyen helyzeteket elkerülj, megoldj.


Anno irtam errol egy szosszenetet angol eredeti alapjan meg a regi forumban. Sok megfontolando dolog van benne, pl. a savban a ket kereknyom kozotti ingazas. Ezzel elkerulheto, hogy a motor fenyszorojat a mogotte levo auto fenyszorojanak nezzek, igy a motor nem "tunhet el" a mogotte jovo auto elol.

Detto jo otlet, ha autora nem jellemzo szimmetriaju vilagitotestek vannak a motoron, pl. a fo fenyszoro kiegeszitve ket kodlampaval jobbrol-balrol.

Detto a tarka, szines ruha (lathatosagi melleny!).

Ha erdekli a csapatot, megkeresem az eredetit es megirom ujra kivonatolva.

AndyA
AndyA
 
Hozzászólások: 719
Csatlakozott: 2009.12.11. 21:57

Re: Csevely

HozzászólásSzerző: lewenter » 2010.08.30. 15:22

AndyA írta:
Fuly írta:Nagy nagy egyetértés mellett, hétköznapira lefordítva:
A követési és OLDAL távolságok tartása az alap. Így van valamennyi idő a kivédésre.
Továbbá MINDEN egyes élesebb helyzetben gondold át, hogy hibáztál-e, volt-e olyan veszélyhelyzet, amit nem Te hárítottál el, illetve legközelebb mit kell tenned, hogy ilyen helyzeteket elkerülj, megoldj.


Anno irtam errol egy szosszenetet angol eredeti alapjan meg a regi forumban. Sok megfontolando dolog van benne, pl. a savban a ket kereknyom kozotti ingazas. Ezzel elkerulheto, hogy a motor fenyszorojat a mogotte levo auto fenyszorojanak nezzek, igy a motor nem "tunhet el" a mogotte jovo auto elol.

Detto jo otlet, ha autora nem jellemzo szimmetriaju vilagitotestek vannak a motoron, pl. a fo fenyszoro kiegeszitve ket kodlampaval jobbrol-balrol.

Detto a tarka, szines ruha (lathatosagi melleny!).

Ha erdekli a csapatot, megkeresem az eredetit es megirom ujra kivonatolva.

AndyA


SZia Andy!

Engem érdekelne, sztem minden ilyen hasznos, ha csak éppen az az egy mondat is menti meg az életedet egyszer ... :-)
lewenter
 

Re: Csevely

HozzászólásSzerző: venge » 2010.08.30. 16:29

Engem is érdekelne!
venge
 

Re: Csevely

HozzászólásSzerző: mwm440 » 2010.10.07. 21:49

650-es tulajok:
A 650-es is leáll eldőléskor? Van beépített dőlésszenzor?
mwm440
 

Re: Csevely

HozzászólásSzerző: TomRed » 2010.10.07. 22:18

Nincs benne.
De hamar leáll, mivel a karburátorból kifolyik a benzin. Aztán egy kicsit tovább kell indítózni.
Minek siessek, ha tudok gyorsan haladni.
NT650V, 2005.05 havi, újonnan vettem, 10.000 km/év
Avatar
TomRed
 
Hozzászólások: 721
Csatlakozott: 2009.11.05. 21:39
Tartózkodási hely: Nagykovácsi

Re: Csevely

HozzászólásSzerző: Marc » 2010.10.08. 00:04

TomRed írta:Nincs benne.
De hamar leáll, mivel a karburátorból kifolyik a benzin. Aztán egy kicsit tovább kell indítózni.

Milyen praktikus, ugyanazt csinálja mint a szenzor, csak sokkal olcsóbb, és nem romlik el :)
Avatar
Marc
 
Hozzászólások: 116
Csatlakozott: 2009.10.30. 09:18

Re: Csevely

HozzászólásSzerző: AndyA » 2010.10.08. 08:19

mwm440 írta:650-es tulajok:
A 650-es is leáll eldőléskor? Van beépített dőlésszenzor?


Elvileg van benne. Azt irja a kezikonyve - bar jo reg olvastam -, hogy ilyenkor a fokapcsolot (a nagy piros a jobb markolatnal) kell ki-bekapcsolni, hogy ujra lehessen inditani a motort.

AndyA
AndyA
 
Hozzászólások: 719
Csatlakozott: 2009.12.11. 21:57

Re: Csevely

HozzászólásSzerző: TomRed » 2010.10.08. 11:46

Én úgy tapasztaltam a 650-esnél, hogy nem kell kapcsolgatni vészleállítót feldőlés után. Nem régi a tapasztalás. :(
Minek siessek, ha tudok gyorsan haladni.
NT650V, 2005.05 havi, újonnan vettem, 10.000 km/év
Avatar
TomRed
 
Hozzászólások: 721
Csatlakozott: 2009.11.05. 21:39
Tartózkodási hely: Nagykovácsi

Következő

Vissza: Csevegés

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég