Kormánymagasító

Kiegészítő felszerelések, speciális alkatrészek, kommunikáció, egyebek

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: AndyA » 2014.05.08. 13:30

Bari írta:Nem aprózom el. :D Persze 3 cm, az az 30 mm. :roll:


Ehhez kapcsolódó kérdés: kiadta, de kicsit feszül az első fékcsövem, meg amúgy is lecserélném fémszövetes merevítésűre.

Hol osztanak ilyent occóér', és milyen hosszú is kellene a +3 cm-rel együtt?

AndyA
AndyA
 
Hozzászólások: 711
Csatlakozott: 2009.12.11. 21:57

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: Bari » 2014.05.08. 13:44

A fejidom alatt, kormány alsó merevítőjénél (villaszárak alsó rögzítésén), van egy bilincs ami tartja a fékcsövet. Na én ezt kivettem, és így pont elég hosszú a fékcső, és nem feszül.
Bari
 

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: Horváth István » 2014.05.08. 14:32

Pesten valamelyik motoros boltban ( nem jut eszembe most a neve ) csináltattam fémszövetes fékcsövet , de nincs nekik olyan formájú csővégük amilyen a gyári :( Trükközni kellett.... Ha még egyszer csináltatnák , csak úgy , hogy ott a helyszinen szabják méretre , próba után !!!! Egyébként , hamar elkészítik , tehát simán megoldható a helyszini szerelés .
Most épp egy K16-os...
Avatar
Horváth István
 
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2013.04.25. 18:12
Tartózkodási hely: Tát

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: Horváth István » 2014.08.17. 17:41

Tervben van hasonló kormány magasító készítése , mint már régebben készítettem ( kicsit más fotmatervel , de ugyan oda kerül a kormány ) Ha valakinek igénye lenne ilyenre , keressen meg mélben ! Az alu blokkot ( bowdenek , fékcső nélkül ) kb. 30 E ft-ból tudom kihozni , eloxálásal együtt .
Most épp egy K16-os...
Avatar
Horváth István
 
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2013.04.25. 18:12
Tartózkodási hely: Tát

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: Horváth István » 2014.09.06. 10:05

untitled-1694.jpg
untitled-1685.jpg


Elkészült az "új" mocira is a magasító ! Ez már mentes az amerikai gyártmány másolásásától , formaterv szempontjából teljesen saját... Infúzióra tettem az új bowdwenekt , és tegnap megvolt a próbakör is :)
Most épp egy K16-os...
Avatar
Horváth István
 
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2013.04.25. 18:12
Tartózkodási hely: Tát

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: ColargoTJ » 2015.01.08. 14:04

Nézegetem a kormánymagasítódat és azon gondolkozom, hogy egy nagyobb (magasabb) kormány nem lett volna egyszerűbb és olcsóbb?
ColargoTJ
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2014.08.11. 10:05

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: Horváth István » 2015.01.08. 18:40

ColargoTJ írta:Nézegetem a kormánymagasítódat és azon gondolkozom, hogy egy nagyobb (magasabb) kormány nem lett volna egyszerűbb és olcsóbb?


Nem tudom , nem is gondólkodtam rajta... Szerintem , egy 10-centivel hosszabb mormány , már a nagyobb erőkar végett , tán könyebben meg mozdúl a foglalatban és tán rugalmasabb is . De a fő szempont az volt , hogy stabil legyen , és ez a megoldás elég bizalom keltő volt , másrészről , mégis csak a kormányzásról van szó , az egyetlen kapcsolatom a motorral.... Ez a magasító pedig már ki volt találva , statikailag , és méretileg is ! Így nem kellett kísérleteznem ! A bowdeneket , és a fékcsövet pedig , mindenképp tóldani , cserélni kell ekkora módosításnál...
Ami azt illeti , a második , már szinte rutinból ment , sőt , még formaterv , és gyártás technologiailag is egyszerűsítettem rajta , ami szerintem egy szebb alkatrészt eredményezett .
Most épp egy K16-os...
Avatar
Horváth István
 
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2013.04.25. 18:12
Tartózkodási hely: Tát

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: ColargoTJ » 2015.01.08. 21:38

Miért csináltál kettőt?! Az elsőt eladtad a motorral?
ColargoTJ
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2014.08.11. 10:05

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: Horváth István » 2015.01.09. 04:24

Hát két motor , két magasító ! Nekem annyira bevállt , hogy mikor megvettem a fehérret , mentem vele pár száz kilómétert , és nagyon kényelmetlen volt néküle . Igazából , az elsőt is azért álltam neki megcsinállni , mert nagyon fárasztó volt nélküle az a görnyedt test tartás , ami az én magasságommal adódott .
Az elsőt , azért húztam egy évig , még neki álltam , mert elég macera volt megcsinállni ( meg ki kellett tapasztalni a motort , hogy marad-é végleg , és érdemes költeni rá.... ) de a másodiknál , már meg volt a technológia , a műszaki rajz , meg fel voltak szerszámozva hozzá a gépek , az már gyorsabban ment !
Egy motor , sokal nagyobb élményt ad úgy , ha testre van szabva , és megfelel a gazdája minden kívánságának ! :)
Ez nálam majdnem teljes ! Még tán , magasított fedeleket , kézlégterelőt , meg a has szpojlert.... Maajd lassan....
Most épp egy K16-os...
Avatar
Horváth István
 
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2013.04.25. 18:12
Tartózkodási hely: Tát

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: ColargoTJ » 2015.01.09. 17:23

Én 177 cm magas vagyok, nekem is hiányzik egy pár centi, hogy egyenes háttal tudjak ülni. Vettem egy 20mm-es kormánymagasítót, annál még nem feszülnek a vezetékek, de sajnos ennyi emelés kevésnek bizonyult.
Nézegettem a BMW K 1200 LT túramotort, annál a kormány nyúlik elég jelentősen hátra, hogy kényelmesen elérje a vezető.
Sokan kritizálják, de nekem kimondottan tetszik. 8-)
ColargoTJ
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2014.08.11. 10:05

ElőzőKövetkező

Vissza: Tuning, Extrák

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron