Kormánymagasító

Kiegészítő felszerelések, speciális alkatrészek, kommunikáció, egyebek

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: Gerzson » 2014.01.09. 19:36

Horváth István írta:Szerkezetkész a magasító , és már elvittem az eloxoshoz , vettem rozsdamentes csavarokat hozzá !
Most jön a bowden , fékcső beszerzés , gyártás ! ?
DSCN0857-3.jpg
DSCN0855-2.jpg
DSCN0854-1.jpg


A műszaki vizsgán nem okoz majd problémát - na meg a rendőröknél (mondjuk a sógoroknál)?
"Úton lenni a boldogság,..."
Avatar
Gerzson
 
Hozzászólások: 683
Csatlakozott: 2009.11.08. 17:49
Tartózkodási hely: Budapest - Dél-pest

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: Horváth István » 2014.01.10. 06:39

Passz.... Nem tudom . Gondóltam én is rá , mert mégis csak a kormány , de ha lehet interneten is ilyesmit rendelni..... ?
Most épp egy K16-os...
Avatar
Horváth István
 
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2013.04.25. 18:12
Tartózkodási hely: Tát

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: Gerzson » 2014.01.10. 08:54

Horváth István írta:Passz.... Nem tudom . Gondóltam én is rá , mert mégis csak a kormány , de ha lehet interneten is ilyesmit rendelni..... ?


De a neten rendelthez kell, hogy kapjál tanúsítványt is a megfelelőségről. Ráadásul a szokványos magasítók nem ilyen szembetűnők.
"Úton lenni a boldogság,..."
Avatar
Gerzson
 
Hozzászólások: 683
Csatlakozott: 2009.11.08. 17:49
Tartózkodási hely: Budapest - Dél-pest

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: TomRed » 2014.01.11. 11:06

Horváth István írta:
Most jön a bowden , fékcső beszerzés , gyártás !


Nagyon jó lett! :)

Esetleg meg kéne nézni, hogy a Transalp bowdenei és a fékcsöve hosszabb-e.
Fékcsövet meg érdemes lenne fémre cserélni, az állítólag jobb. Bár azt nem tudom, miért nem eleve olyan a gyári...
Minek siessek, ha tudok gyorsan haladni.
NT650V, 2005.05 havi, újonnan vettem, 10.000 km/év
Avatar
TomRed
 
Hozzászólások: 716
Csatlakozott: 2009.11.05. 21:39
Tartózkodási hely: Nagykovácsi

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: Horváth István » 2014.01.11. 13:53

Ma szép tavaszias idő van.... Más rendes motoros , ilyenkor kihozza meg gurítani a járgányt ! :) Én meg széjel szedtem , mint az mazsom a veres hagymát :( Kiszedtem a bowdeneket , fékcsövet.... Hááát , igen cifra alkatrészek . A jövő héten , majd körűlnézek mit lehet kapni.... Szerencsére a vezetékeket nem kell toldan , azokat kis áthelyezéssel meg lehetett oldani !
Most épp egy K16-os...
Avatar
Horváth István
 
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2013.04.25. 18:12
Tartózkodási hely: Tát

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: Horváth István » 2014.02.01. 16:38

Ismét egybe a moci !

Még vannak rajta csinálni valók . Az első fékbetétek cseréje , fék légtelenítése , szivargyújtó foglalat elkészítése , beszerelése , dobozvilágítás bekötése.... De ! Ma ismét üzemképes lett ! :) Be is indítottam . Nem hiába . Ez egy Honda ! Kint a mínuszokban , több hónap állás után , az első pöccre indúlt ! :) Menni nem metem vele , mert a próba után kivettem az aksit , és csak utánna fejeztem be a butkolat össze szerelését...
Mikor ráültem , ismét azt érezhettem , hogy egyenes gerincel motorozhatók !

A Bowdwnwkkel , és a fékcsővel volt egy kis utánnajárás... Végül fémborítású fékcsövet csinálltattam , a kuplung bowdent újat csináltam , a gázbowdeneket az eredetieket toldottam meg , és a belselyét cserltem .
Eddig KB. 60E Ft-omban van , + a saját munkám... De ebben benne van a 2db új gyári tartalék gázbowden , és néhány felesleges tiszteletkör is !

DSCN0895-4.jpg
DSCN0894-3.jpg
DSCN0893-2.jpg
Most épp egy K16-os...
Avatar
Horváth István
 
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2013.04.25. 18:12
Tartózkodási hely: Tát

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: Horváth István » 2014.02.13. 17:36

Ma ismét csináltam valamit a mocin... Raktam leágazást , és csatlakozót a doboz világításnak ! Most jött el az ideje , hogy kipróbáljam a télen vett fogóimat ! 2-csatlakozót az olcsóbb fogóval hajtottam rá a vezetékre , 2-t pedig a drágával :) Hát persze hogy a drágább , jobb munkát is csinált !

Először el akartam vágni a vezetékeket , és betoldani a leágazást ( mert onnan láttam a gyárit leágaztatni ) De nagyon rövid szakaszokon lehet hozzáférni az egyes szálakhoz... Aztán addig matattam , meg húzgáltam a vezetékeket , mígnem előhúztam a csatlakozót a műanyagok közül :) Kevéssel a lámpák után , van egy csatlakozó , amivel azt a kis köteget , amin az égő foglalatok vannak , illesztik a nagy köteghez ! Ezt a csatit széjjel szedtem , és ott forrasztottam rá a leágazást...

A vezetéknek , a szpojlerbe való be vezetésével is volt egy kis műsor.... Mivel csatlakozó van a vezeték végén , ezért egy sima lukon , nem lehetett bedugni a vezetéket :( Kellett vágni egy nagyobb lyukat , és persze azt valamivel el is kellett takarni . Ezért készítettem egy kis fedelet , ami "töm szelenceként" is szolgál ! Persze , lehetett volna az üllés , meg a szpojler között is behúzni a vezetéket , de az olyan gagyi ! :((( Meg a vizet is bevezeti...

Gyárilag nincs a farok idomon 4-csavar hely a doboz felfogatásának ezért fúrtak még 2-lyukat az idomon ( érdekes , de az idom alatt ott vannak a menetek a felfogatásnak.... ) Evvel viszont utat engedtek a víznek , a burkolat belseje felé... Nah evvel is foglalkoztam ! Készítettem 2 db táv tartót , az idom , és a váz közé , és vettem O-gyűrűket , amiket kívülről teszek az idom , és a doboz tartó közé ! Evvel , reményeim szerint , megoldom a tömítetlenséget...



Ma igen szép idő van itt nálunk ! :) Ezért szívesen hoztam ki a motort a garázsból... Mikor az O-gyűrűig jutottam , már bent volt a mociban az aksi ( le kellet próbálni a vezeték átalakítást )

Jó idő , és üzemkész motor , jó párosítás !!! Így adta magát , hogy motorral mentem be Esztergomba :) Naaaagyon élveztem ! :) Végre kipróbálhattam a kormány magasítást is ! Azt mondhatom , volt értelme a túra műnek ! Sokkal kényelmesebb lett a motor ! Végre előre látok , és nem kell a nyakamat kitekerni hozzá :) A karomon sincs akkora terhelés , és mintha bátrabban mernék kanyarodni is , mert nagyobb biztonságban érzem magam..... A boltban az eladó "csaj" , pont beszélgetett egyik ismerősével a motorokról.... Mondanom sem kell , jó sokára vásároltam meg azt a két gumit :)))

Ma reggel elvittem néhány alumínium alkatrészt eloxáltatni... Ha ezek készen lesznek , fel tudom szerelni a szivargyújtó foglalatot , és be tudom fejezni a "doboz világítás" elektromos bekötését ! Vasárnap , fojt.köv.
Most épp egy K16-os...
Avatar
Horváth István
 
Hozzászólások: 677
Csatlakozott: 2013.04.25. 18:12
Tartózkodási hely: Tát

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: Bari » 2014.04.30. 05:01

http://motoroswebaruhaz.hu/spd/98406/Ko ... ogohoz-98- Itt vettem egy 300 mm -et. Most lesz próbakörön.
Bari
 

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: Fuly » 2014.05.06. 07:41

Bari írta:http://motoroswebaruhaz.hu/spd/98406/Kormanymagasito-M-CAX-22mm-es-kormanybefogohoz-98- Itt vettem egy 300 mm -et. Most lesz próbakörön.

300 mm???
Csopperesítettél? ;)
NT700 2010.07 óta, évi 12-15ekm
Fuly
 
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2010.06.08. 22:14
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Kormánymagasító

HozzászólásSzerző: Bari » 2014.05.06. 11:45

Nem aprózom el. :D Persze 3 cm, az az 30 mm. :roll:
Bari
 

ElőzőKövetkező

Vissza: Tuning, Extrák

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron