Markolatfűtés

Kiegészítő felszerelések, speciális alkatrészek, kommunikáció, egyebek

Markolatfűtés

HozzászólásSzerző: SZA » 2010.03.11. 12:51

Kinek van? Milyet használtok/ajánlotok? Egyáltalán kell-e?
SZA
 

Re: Markolatfűtés

HozzászólásSzerző: umberto » 2010.03.11. 17:25

.................
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára umberto 2010.09.15. 16:47-kor.
umberto
 

Re: Markolatfűtés

HozzászólásSzerző: Karton » 2010.03.11. 23:48

Van valakinek után gyártott nem Honda? Hol mennyiért vetted és hogy vagy vele megelégedve? Ajánlanád?
Üdv. Karton
Avatar
Karton
 
Hozzászólások: 297
Csatlakozott: 2009.11.05. 21:15
Tartózkodási hely: Pomáz

Re: Markolatfűtés

HozzászólásSzerző: AndyA » 2010.03.12. 00:37

Nekem nincs, de kellene... :-)

2 mm-es (buvar :-)) neopren kesztyu + teli kesztyu ellenere sem volt kejhompoly annak idejen 0 fok korul 32 km-t motorozni Visegradig Obudarol.

Alternativa a futott kesztu, arrol mi a velemenyetek? Van akkumulatoros is (szerintem balesetveszelyes), meg van bedrotozhato is.

AndyA
AndyA
 
Hozzászólások: 737
Csatlakozott: 2009.12.11. 22:57

Re: Markolatfűtés

HozzászólásSzerző: SZA » 2010.03.12. 10:40

Tegnap este megrendeltem ezt: HEIZGRIFFE *SAITO* II a Bázismotortól.
http://www.louis.de/_208c8f865596cc6ca438b166f1ac2768e7/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=460&wgr=338&list_total=3&anzeige=0&artnr_gr=10032046
Most akciós (9.290,-). Nem a legprofibb cucc az értékelések alapján, de meglehetősen olcsó, egy próbát megér, gondoltam.
Az alternatívája a Daytona lett volna, ami most szintén akciós (15.490,-).

Az eredeti markolatot le lehet szedni roncsolás nélkül, hogy vissza rakhassam később esetleg? Kinek hogy van bekötve elektromosan?
SZA
 

Re: Markolatfűtés

HozzászólásSzerző: umberto » 2010.03.12. 14:29

.................
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára umberto 2010.09.15. 16:48-kor.
umberto
 

Re: Markolatfűtés

HozzászólásSzerző: SZA » 2010.03.12. 16:41

umberto írta:Nekem a gyújtás után van bekötve,hogy csak indítás után tudjon működni.Ez hasznos hogy ha esetleg bekapcsolva maradna nem szívja le az aksit.Viszont feltétlenül szerezz be hőre nem oldódó ragasztót,különben elforog a markolat.És ez gyorsítás közben érdekes lehet!Egyébként a régi mocimon volt olcsóbb készülék is Saito 2 néven futott.A http://www.csajokamotoron.hu oldalról rendeltem.


Ha megnézed a linket, amit rendeltem az is a Saito II. Mi volt a tapasztalatod vele? Jól működött, megéri feltenni?
Annak idején te kötötted be a korábbit, az áramot konkrétabban honnan vezetted el?
Érdekelnének a részletek, ha bárni hozzá tud szólni a bekötéshez! Kösz!
SZA
 

Re: Markolatfűtés

HozzászólásSzerző: umberto » 2010.03.12. 18:22

...............
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára umberto 2010.09.15. 16:48-kor.
umberto
 

Re: Markolatfűtés

HozzászólásSzerző: Karton » 2010.03.12. 21:43

umberto írta:Valóban....A magas fokozatban annál sem lehetett sokáig használni,......Nem véletlen kerül annyiba.

Szia Umberto,
Azt nem értem, hogy miért nem lehet magas fokozaton használni? Mi történik?
Várva válaszod.
Üdv. Karton
Avatar
Karton
 
Hozzászólások: 297
Csatlakozott: 2009.11.05. 21:15
Tartózkodási hely: Pomáz

Re: Markolatfűtés

HozzászólásSzerző: mwm440 » 2010.03.12. 22:13

A Saito II nálam bevált.
Gyújtásvezérélt relére van bekötve, de kevésbé feledékenyek direkt az akkumulátorra is köthetik.
Hosszabb mint a gyári honda markolat, ezért kicsit barkácsolni kell.
A gumírozás már erősen megkopott, de ez nem is csoda, annyit markolásztam.
Üdv:j
mwm440
 

Következő

Vissza: Tuning, Extrák

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron